voor de (Nederlandstalige) fotografen onder ons

Een tijdje geleden vroeg ik aan Maarten, een maat van een dubbele ex-klasgenoot die ik zelf ook een beetje ken of toch al minstens twee keer in het echt heb ontmoet, om zijn talent eens om te zetten in een grappig prentje voor yours truly. Fotografie-related ofcourse. Dit is het resultaat: voor de fotografen onder ons.

Dood, verderf & koekjes me melk - Voor de fotografen onder ons

Als je dit grappig vindt, kan ik u aanraden om de rest van zijn blog ook eens te bekijken want ‘t is de moeite! Als je dit niet grappig vindt raad ik u ook aan om de rest van zijn blog eens te bekijken, humorloze zuurpruim.

😉

J!

Ps, je kan de jongeman ook volgen op Twitter en/of Facebook!

About jasmijndecuyper

Photography.

Leave a Reply

