Spooky

Imagine being a 4-year old and having to walk by this house every day. It’s fucking terrifying.


This is an image for my final project at school – I would really LOVE to hear some opinions about it.

Tags: , , , , , , ,

About jasmijndecuyper

Photography.

9 responses to “Spooky”

  1. Gaetan Dekostere says :

    Ok ja… Als ik het hier nu zie ipv op GSM ziet het er wel nog spooky uit. Maar ben ik nu zo mis of, is dat dat huis dat we zagen toen we gisteren tussen die 2 huizen in stonden daar? Ge toont Zulte wel heel goed, als ik al nie meer weet of die bomen daar stonden of niet… 🙂

  2. jasmijndecuyper says :

    Jap das da huis.. En die bomen staan daar wel degelijk ^^

  3. Jonathan says :

    Whooooooooo scary 😦
    Moest ik daar als 4-jaar oud manneke elke dag voorbijkomen, I’d wee myself!

  4. jurgen says :

    Een beetje meer vignettering, geeft misschien nog iets meer creepy effect. But overall excellent!

    • jasmijndecuyper says :

      Thx for the tip. ‘k Heb et geprobeerd maar ‘t is beetje té donker dan. (‘t Is nu eigenlijk al op’t randeke.. Ofwel staat mijn scherm te donker…)
      Zie da ik te bang ben om nog naar mijn eigen foto te kijken :p

  5. Bart Werbrouck says :

    Spooky indd! Fijn beeld, enorm veel geluk met die vogels die daar juist voorbijvliegen ofwel genoeg geduld gehad. Misschien oppassen dat het zwart niet te zwart wordt ofzo. Hoewel het wel bij de sfeer past.

    • jasmijndecuyper says :

      Bedankt! Die vogels vliegen daar ALTIJD – deels waarom ik altijd zo bang was om daar te passeren :p
      Het zwart is bij mij inderdaad ook op het randje, het is de bedoeling dat je op de print wel nog detail ziet in de struiken… Merci voor de comment!

  6. Bart says :

    Moet je je werk tentoonstellen? Wanneer is de expo juist van Narafi? Of zit je op Sint-Lukas in Brussel? Zwart is altijd gevaarlijk é, soms komt het er donkerder uit op print en soms zoals het op je scherm is. Altijd afwachten zo’n prints. Succes! Hoe groot ga je ze afdrukken en naar welk labo ofzo?

Leave a Reply

